امیدواریم در کنار ما لحظات خوشی را سپری کنید... با تشکر , مدیریت وبلاگ, به روز ترین سایت موزیک" /> ANZALICHI MUSIC

آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

ANZALICHI MUSIC

به روز ترین سایت موزیک

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

امیدواریم در کنار ما لحظات خوشی را سپری کنید... با تشکر , مدیریت وبلاگ

تصویر روز


 

امکانات دیگر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 389
بازدید دیروز : 1080
بازدید هفته : 1604
بازدید ماه : 1602
بازدید کل : 60330
تعداد مطالب : 969
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1




.. اي باكس پی باکس نت باکس باکسها تك باكس یک باکس 20 باکس پولباکس رادباکس سی باکس 120-240 468-60

 

تقویم

آخرین مطالب

» اطلاعیه
» با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي
» موزیک پلیر طرح اپل آی پاد شافل
» مجموعه نرم افزاري نوكيا 2012
» مجموعه کامل آندروید
» نرم افزاری سونی اریکسون 2012
» Ahmad Mahian - Bi To
» Nadim - Nagoo
» Mohammad Yavari Ft. Naser Atr - Hamishegi
» Mohsen Hoseini - Dele Divoone
» Mehran Bagheri - Daram Atish Migiram
» Ehsan Tehranchi - Nemidonestam
» Emad Talebzade - Alagheh
» Amir Khalvat Ft. Omid Safir - Haghighat Ine
» Seven - Talkhe
» Sasan Ramezani - Jigareto Bokhoram Elahi
» Ahmad Style-Taghdir
» Behnam Safavi - Eshghe Binazir anzalichimusic
» Mohammad Esfehani - Jam Tohi
» Shahram Kashani - Bashi Nabashi
» Akon – Rely On
» Nariman - Hamdam
» Pouya Roz - To Khabidi
» Pejman Karimi - Dokhtare Hamsaye
» R-sham - Oon Rooza
» Mehdi Moazzeni - Bedadam Beres
» Mosatafa Moghaddam - Tamomesh Kon
» Miley Cyrus - You’re Gonna Make Me Lonesome
» Maroon 5 - I Shall Be Released
» Sina PlayG! - Haft O Rob
» 3faz - Dokhtar Khale
» Keyvan Baharloo - Hey To
» DEV Feat. Enrique Iglesias – N.A.K.E.D | Original
» Shakira – Je l’aime mourir | Studio Version
» Del Ara - Mikham Faramooshet Konam
» Babutsa - Kestane 2011
» Shahyar Ghanbari - Delchasbideha
» دانلود فیلم Special Forces
» Afshin Azar - Be Ehterame Esme To
» Maziar Fallahi – Dige Dire
» 2aFM – Mesle To Hichjaii Nadidam Club Mix
» Mehrdad Ft Mahmoud Ramtin – Yasaman
» Mahsun Kirmizigul – Kucuk Gelin
» Mohsen Ya Haghi - Tanhaei
» Mohsen Ya Haghi - Tanhaei
» Sami Beigi - In Eshghe
» Ke$ha - Suicide | Little Sad
» Kandi - Motenaferam

تبلیغات

دیکشنری آنلاین



معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

نویسندگان

خوش آمدید
تبلیغات
موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: abay 0181

صدای عاشقترین ایران از جنگ با دنیا می گوید .... !
بابک جهانبخش از دلصدا ، آلبوم جدیدش و همکاری با چهره های سرشناس می گوید

" پخش اختصاصی از انزلیچی موزیک "

 

 

 

 

راستش «شهاب رمضان» به من گفت که آلبومی به این نام برای بزرگداشت دفاع مقدس و جنگ در حال تولید است و من هم با توجه به علاقه‌ام به این مبحث پیشنهاد حضور در این آلبوم را قبول کردم.

  • در مورد دور‌ترین ذهنیت‌ات از جنگ به ما بگو. چه تصویر دوری از جنگ همیشه در ذهن تو بوده و هست؟
با توجه به اینکه من جنوبی هستم و با آن فضا خیلی بیشتر و جدی‌تر ارتباط د اشته‌ام، تصاویر زیادی در ذهن من باقی مانده است. سن‌ام خیلی کم بوده ولی تصاویر زیادی از جنگ در ذهن من مانده. خانه‌های ویران شده. بمباران و...

  • خاطره‌ای هم از آن دوران داری؟ چیزی که همیشه تو را به آن دوران باز گرداند؟
یک بار با پدرم از خانه بیرون رفتیم و در‌‌ همان لحظه چند جنگنده عراقی از بالای سر ما گذشتند و به قدری فاصله‌شان از ما کم بود که حس می‌کردم همین الان به ما می‌خورند! لحظه عجیبی بود. همیشه آن لحظه در ذهن من است.

  • تک تراک‌ات در این آلبوم را کمی معرفی می‌کنی؟
بله. من خیلی دوست داشتم که کاری ارکسترال در این فضا ارائه کنم که بالاخره در این آلبوم توانستم به آن برسم. کاری ارکسترال که ملودی و تنظیم‌اش را خودم انجام داده‌ام و محمد کاظمی هم ترانه کار را سروده است. اسم این قطعه «طاقت ندارم» است و قصه رزمنده ایست که قبل از جنگ عاشق شده ولی بخاطر جنگ از عشق زمینی‌اش می‌گذرد و برای دفاع از کشورش به جبهه می‌رود و شهید می‌شود.

  • یک بیت از ترانه را هم به ما می‌گویی؟
می‌ون این همه نامهربونی / دارم می‌رم که تو عاشق بمونی / شکسته این دل غمگین و تنگم / دارم می‌رم با یه دنیا بجنگم...

  • حضور در آلبوم‌های گروهی جدیدا در بازار موسیقی کشور خیلی جدی شده. فکر می‌کنید این روند به پیشرفت حاضرین در آلبوم کمک می‌کند؟
ببین من کار موسیقی خودم را می‌کنم و حرف خودم را در قالب موسیقی می‌زنم. به نظرم همین که تریبونی برای حضور در این قالب بوجود می‌آید خوب است.

  • در مورد بقیه حاضرین در این آلبوم چه نظری داری؟
همه مخاطبان خود را دارند. افتخاری ست که در کنار دوستان هستم. همه با هم همدلی خوبی داریم. دورادور این حس مشترک بین همه ما به وجود آمده و همین خیلی خوب است.

  • این آلبوم را می‌شود یک نوع ادای دینی از سوی اهالی پاپ به جنگ دانست؟
من اعتقاد دارم که ما‌ها هرگز نمی‌توانیم به این جنگ و آنهایی که در متن قضیه بودند ادای دینی کنیم. چون گستردگی تصمیم و کار آن‌ها به اندازه‌ای بزرگ است که هرگز نمی‌شود حتی به آن‌ها نزدیک شد. شاید یک نوع قدردانی باشد. این جزو وظایف ماست که آن اتفاق بزرگ را برای نسل‌های جدید آن‌ها را زنده نگه داریم.

  • سوال آخرم. آلبوم جدید و کنسرت چه خبر؟
دوستان خیلی انرژی مثبت می‌دهند. اتفاق خیلی خوبی در حال شکل گیری است. مشغول تولید آلبوم‌ایم و اگر عمری باشد بهمن ماه آلبوم منتشر می‌شود و اسفند ماه هم کنسرت برگزار می‌کنیم.

  • تیم کاری‌ات را در البوم جدید معرفی می‌کنی؟
بله باز هم این افتخار را داشتم که سیروان و زانیار خسروی برای من کار تنظیم کرده‌اند. در بخش ترانه هم امیر ارجینی و محمد کاظمی و چند دوست جوان ما را کمک کرده‌اند. شهاب رمضان و خودم هم در بخش ملودی آلبوم، به آهنگسازی قطعات پرداخته‌ایم. هنوز هم هیچ اسمی برای آن انتخاب نکرده‌ایم و یک کار ویژه هم در این‌آلبوم هست که با ارکس‌تر بزرگ آنرا اجرا کرده‌ایم که امیدورام مورد توجه قرار بگیرد.

 

 

 

 

 

 


اي باكس سی باکس 20 باکس باکسها نت باکس starbux تك باكس EdiBux پولباکس رادباکس یک باکس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
تبلیغات